3 Şubat 2012 Cuma

Neden Fotoğrafçılık?


Neden mi fotoğrafçılık?

Aslında en başta sadece sıradan diğer kulüpler gibi görüyordum fotoğrafçılık kulübünü; fakat sonrasında gerçekten ne kadar mükemmel bir kulüp, hatta yeri geldiğinde bir hobi olduğunu anladım. Gerçekten severek yaptığım nadir şeyler arasında diyebilirim. Belki öğretmeni, belki üyeleri, belki de Yiğithan sayesinde. Çünkü bu kulübe katılmamı tavsiye eden, hem eğlenebileceğim hem de severek yapabileceğim bir kulüp olduğunu, ilerlemeyi hiçbir zaman bitirmeyeceğim bir dal olduğunu söylemişti fotoğrafçılığın.

Neyse önemli olan o değil. Gerçekten severek ve gönülden yapmak.Önceden katıldığım kulüplerin hiçbirinde bu kadar eğlenerek çalışmamıştım. çalışmayı eğlenceli hale getiren dal diyebilirim fotoğrafçılık için. Beni fotoğrafçılığa yönlendiren diğer bir şeyin de fazla zaman geçirdiğim internetin farklı sitelerinde gördüğüm o güzel fotoğrafları oldu diyebilirim...

Deneyen herkesin bana katılacağına eminim.

Fotoğraf: Yiğithan Sivri
Hazırlayan: Okan Ezer

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder